آتشفشان‌ ها و طبیعت دیدنی‌ های اطراف آن از بهترین نواحی بوده که شما با آن روبرو می‌ شوید. در این بخش می‌ توانید پارک ملی یلواستون و زیبایی‌ های آن را بشناسید. این نواحی جاذبه‌ های گردشگری زیادی دارد و مورد توجه هستند.

پارک یلواستون

معرفی پارک ملی یلواستون:

این پارک را به عنوان قدیمی‌ ترین پارک ملی در دنیا شناخته می‌ شود در کشور آمریکا قرار دارد. اکوسیستم طبیعی و جنگل‌ های این نواحی بسیار بکر و مورد توجه هستند. این پارک میراث ارزشمندی برای علاقه مندان بوده و امروزه یک مکان گردشگری به شمار می‌ آید.

پارک ملی یلواستون

موقعیت پارک:

این پارک در غرب آمریکا واقع شده است و ۹۰۰۰ کیلومتر مربع وسعت آن می‌ باشد. پوشش‌ های گیاهی این نواحی متعدد بوده و پوشیده شده از آب هستند. علف و گیاهان کوتاه قامت در این جنگل نیز دیده می‌ شود. در این جنگل امکاناتی برای گردشگران وجود داشته که از آن دیدن می‌ کنید.

امکانات مورد نیاز:

مراکز توریستی این نواحی به ۹ عدد می رسد. این منطقه ۷۵۰ کیلومتر جاده داشته و موزه ای با بیش از ۲۰۰۰ اتاق در آن وجود دارد در این مجموعه چندین ابراز مرتفع نیز قرارا داشته که جالب توجه خواهد بود.

ارتفاعات یلواستون

آتشفشان منطقه:

یکی از دیدنی‌ ترین نواحی این منطقه آتشفشان یول واستون بوده آتشفشان فعال با زیبایی‌ های فوق العاده که در این نواحی از آن دیدن خواهید کرد. سالانه بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ زلزله خفیف و متوسط در این نواحی اتفاق می‌ افتد. شاید این تصور برای شما ایجاد شود که این پارک ترکیبی از درخت و آتش بوده اما در این منطقه ۳۰۰ آبشار نیز وجود دارد.

تصاویری از پارک:

با تماشای تصاویری بک از این پارک می‌ توانید تجربه عالی داشته باشید. ثبت تصاویر در هنگام غروب خورشید و بارش‌ های باران بسیار فوق العاده بوده و به شما توصیه می‌ کنیم تا تصاویر ناب خود را در این نواحی به ثبت برسانید. پارک ملی یلواستون پارکی با طبیعت تماشایی است.

چشم انداز یلواستون

از بالای ارتفاعات این نواحی می‌ توانید یک دریاچه نسبتاً کوچه مشاهده کنید که در میان گودال‌ های آتشفشانی واقع شده است. در طی مسیر جنگلی و دسترسی به این نواحی درختان مرتفع و جاده‌ های باریکی وجود داشته که از آن دیدن می‌ کنید.

غروب خورشید در این نواحی تماشایی و ویژه بوده و شما شاهد زیبایی‌ های زیادی از این نواحی هستید. این پارک یکی از قدیمی‌ ترین پارک‌ های نواحی آمریکا بوده امروزه با وجود جاذبه‌ های بکر خود می‌ تواند مورد توجه شما باشد.

منطقه یلواستون

مسئولیت نگهداری و حفاظت از این پارک‌ ها در اختیار ارتش آمریکا بوده و بناهای تاریخی نیز در نزدیکی آن وجود دارد که از معماری آن دیدن می‌ کنید. طبیعت این نواحی نیز بکر و بسیار تماشایی خواهد بود. انواع از حیوانات که در این حیات وحش وجود دارد، توجه شما را جلب می‌ کند.

چشمه‌ های آب گرم با درجه حرارت بالا که خواص درمانی بسیار زیادی دارد. در دل این جنگ توجه شما را جلب می‌ کند. این نواحی دارای دره‌ های بزرگ و مرتفعی بوده که عمق زیادی دارند. این در سوژه عکاسان زیادی قرار می‌ گیرد.

از سوی دیگر طبیعت وحشی این نواحی و دریاچه یلواستون که دریاچه آبی و نیلگون بوده توجه شما را جلب می‌ کند. دهکده دریاچه بسیار جالب است و با وارد شدن به این دهکده ساختمان‌ های محلی را مشاهده می‌ کنید.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *