در ویژه برنامه انتخاباتی رادیو ایران مطرح شد؛

ویژه برنامه انتخاباتی «ایران امروز» چهارشنبه ۲۳ خرداد با حضور هادی ثروتی (فعال اصولگرا) و مهدی شیرزاد (فعال اصلاح طلب) به تبیین دیدگاه‌های نامزد‌های چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

مهدی شیرزاد فعال سیاسی  اصلاح طلب در ابتدای این گفت و گو  انتخابات را فرصتی مهم و ارزشمند برای گذر از موانع و مشکلات موجود کشور اعلام کرد کم هزینه‌ترین و موثرترین راه برای تغییر صندوق رای آنهم با مشارکت بالای مردم است.

هادی ثروتی فعال سیاسی اصولگرا هم در این برنامه رادیویی با تبیین برنامه‌های دولت سیزدهم در بخش توسعه دیپلماسی خارجی و نگاه جدید به ارتباطات و مناسبات بدون اتکا به قدرت‌های غرب و شرق به عملکرد درخشان دولت سیزدهم رئیس جمهور شهید پرداخت. 

ثروتی گذر از بحران کرونا، رشد تولید با احیای بنگاه‌های اقتصادی و کارخانه‌های رها شده و تکمیل پروژه‌های تولیدی، عضویت و فعالیتی چشمگیر در اتحادیه‌های بین المللی، پرش از موانع اعتباری دولت‌های پیشین را از دستاورد‌های دولت سیزدهم دانست.

پیشنهاد میشود:  دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی با امیرعبداللهیان

اقتصاد خوب اجتماع خوب را به همراه خواهد داشت 

هادی ثروتی با پرداختن به راه‌های برون رفت از آسیب‌های اجتماعی کشور در برنامه‌های دولت‌ها گفت: اقتصاد خوب مولد اجتماع خوب می‌باشد که در سایه برنامه ریزی و ریل گذاری و با توجه به همه جوانب توسعه‌ای و اسناد بالادستی بدست می‌آید 

وی ادامه داد:برای ریل گذاری نباید نگاه لیبرالی داشت با نگاه لیبرالی چاله‌های اقتصادی عمیق‌تر و آسیب‌های اجتماعی شدیدتر خواهد شد و علت اصلی آن زیر ساخت‌های اقتصادی است که به خوبی ساخته نشده است. 

شیرزاد در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: بی ثباتی در مدیریت و سیاست عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور است 

شیرزاد تقویت صندوق توسعه ملی، ایجاد درآمد‌های متکی به فروش نفت، مولد سازی را از عوامل مهم برون رفت از مشکلات اقتصادی دانست. 

وی در این بخش به عملکرد دولت‌های اصلاح طلب مبنی بر ایجاد درآمد و هزینه کرد توسط، دولت‌های نهم و دهم اشاره کرد که ما کاشتیم و دیگران خوردن.

پیشنهاد میشود:  پول و پاسپورت ایرانی باید با ارزش باشد

بررسی عملکرد سیاست خارجی جریان‌های سیاسی در دولت‌های پیشین 

شیرزاد: برجام را دستاورد دولت تدبیر و امید دانست و اجرای طرح‌های اصلاح حامل‌های انرژی، بلوغ سیاسی، قدرت منطقه‌ای و گشایش راه مذاکره را از نتایج اقدامات و دستاورد‌های دولت‌های اصلاح طلب دانست و افزود: قدرت منطقه‌ای قدرت نظامی محض نیست و نباید کاری کرد که ایران به کره شمالی تبدیل شود 
و ایران باید ایران بماند 

هادی ثروتی به تغییر نگاه دیپلماسی و سیاست خارجی در دولت سیزدهم و فراهم سازی ایران قوی اشاره و از اعتماد سازی ایران در برابر برجام در برابر عدم تعهدات غرب اشاره کرد

وی بیان کرد: در سیاست خارجی اصولگرایی آمریکا و غرب قبله نخواهد بود و سیاست‌های متوازن با غرب راه نخواهد داشت .

 ویژه برنامه انتخاباتی «ایران امروز» به  صورت زنده، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران و همزمان به شکل تصویری از تارنمای رادیو ایران و کارافزار ایرانصدا پخش می شود.

پیشنهاد میشود:  طرح شفافیت قوای سه‌گانه به مجمع ارجاع شد

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *