همانطور که از نام این کیک برنجی مشخص می باشد این کیک برنجی مخصوص کشور کره است و اولین بار در این کشور تهیه شده. کیک برنجی دارای بافتی چسناک و نرم بوده که باعث می شود افراد زیادی جذب کیک برنجی شود. کیک برنجی کره ای را می توان به عنوان میان وعده و یا حتی غذای اصلی سرو کرد. طرز تهیه کیک برنجی کره ای با دستور تهیه اصلی در این مطلب قرار دارد.

کره جنوبی دارای غذاهای خاص، متفاوت و مختص به خود می باشد که اکثر کشور ها غذای مخصوص به خود را دارند که از جمله غذاهای ملل می توان به استیک مغولی ساده و خوش طعم، چیمی چانگا متفاوت و پاستا فوسیلی اشاره کرد. این سه غذای متفاوت هر کدام مختص یک کشور می باشد که با کلیک بر روی لینک های قرار گرفته شده می توانید روش ساده و اصلی این غذاهای لذیذ را مشاهده کنید. در ادامه مطلب برای یاد گرفتن طرز تهیه کیک برنجی کره ای همراه ما باشید.

پیشنهاد میشود:  آموزش پخت پیتزا پاستا

کیک برنجی کره ای با کنسرو ماهی

مواد لازم

  • کنسرو ماهی ۱ عدد
  • برنج ۱ پیمانه
  • سس مایونز ۲ قاشق غذا خوری
  • نمک به مقدار لازم
  • کنجد به مقدار لازم
  • فلفل به مقدار لازم

کیک برنجی کره ای با طعمی عالی

طرز تهیه کیک برنجی کره ای محبوب با کنسرو ماهی

ابتدا برای تهیه این کیک برنجی پرطرفدار و محبوب باید ۱ پیمانه برنج را به خوبی بشوید. سپس برنج را با مقداری آب بر روی حرارت بگذارید تا آب برنج کشیده شود. مقداری نمک به برنج اضافه کنید و زمانی که آب برنج خشک شد درب قابلمه را بگذارید تا به صورت کته پخته شود.

۱ عدد کنسرو ماهی را باز کنید و روغن آن را از صافی رد کنید تا بی روغن شود. سپس کنسرو ماهی بدون روغن را در ظرفی جدا با نمک و ۲ قاشق سس مایونز هم بزنید تا خوب مخلوط شوند. دست خود را به خوبی بشویید و به سراغ برنج بروید.

پیشنهاد میشود:  طرز تهیه مرغ مارسالا غذای ساده و خوشمزه در خانه

در این مرحله شما باید مقداری از برنج را بردارید و در دست خود فشار دهید. سپس در دست خود پهن کنید و مقداری از مخلوط کنسرو ماهی بر روی برنج بریزید. سپس مقدار دیگری برنج را فشار دهید و کف دست خود باز کنید و بر روی مواد بریزید.

طرز تهیه کیک برنجی کره ای محبوب

برنج را به شکل دلخواه تبدیل کنید مانند مثلثی، رولی دایره و بیضی شکل در آورید. حالا مقداری کنجد را برای تزئین بر روی کیک برنجی خوشمزه خود بریزید. در نهایت تمامی مواد را این گونه تبدیل به کیک برنجی کنید و سرو نمایید. نوش جان.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *