شما می‌ توانید در آرگا با نحوه تهیه انواعی از دسرهای جدید و خانگی آشنا شوید. شما می‌ توانید این دسر را برای پذیرایی در مجالس خود نیز داشته باشید. در این بخش نیز با طرز تهیه چیمی چانگای آشنا می‌ شوید.

برای داشتن یک دسر متنوع با رسپی ساده و کاربردی می‌ توانید در آرگا همراه ما باشید. طرز تهیه دسر سوهان و دسر لیمویی با طعم های خاص را در آرگا تجربه می کنید.

روش تهیه چیمی چانگای

مواد اولیه:

  • توت فرنگی: ۳ چهارم لیوان
  • دارچین: ۱ قاشق سوپ خوری
  • شکر: ۱ چهارم فنجان
  • پنیر خامه ای: ۴۵۰ گرم
  • خامه ترش: ۱ چهارم پیمانه
  • روغن نباتی یا کره: به میزان لازم
  • نان تورتیلا: ۶ عدد
  • عصاره وانیل: نصف قاشق چای خوری

طرز تهیه چیمی چانگای:

این دسر ویژه یک دسر محبوب بوده که شما می‌ توانید برای میان وعده‌ های مختلف نیز تهیه کنید. برای آماده کردن این دسر ابتدا باید پنیر خامه‌ای و خامه ترش را درون ظرفی ریخت و با یکدیگر ترکیب کنید. مواد را با استفاده از همزن برقی به خوبی هم زده تا بافت خامه شما یک دست و لطیف شود حالا به آن یک قاشق غذاخوری شکر اضافه کرده و مقداری هم وانیل برای عطر و طعم آن اضافه کنید.

پیشنهاد میشود:  طرز تهیه گاناش کاراملی سس خوشمزه و خوش طعم برای انواع کیک

پیشنهاد ما به شما این است که از پوست لیموی تازه یا پوست پرتقال تازه برای عطر دادن به این دسر استفاده کنید. ترکیب پوست لیمو در این دسر فوق العاده می‌ شود. حالا خامه را کنار گذاشته و به سراغ تهیه دیگر مواد دسر بروید.

طرز تهیه چیمی چانگای

توت فرنگی‌ ها را پاک کرده درون آبکش قرار دهید و آن را بشورید. بعد از اینکه توت فرنگی‌ ها شسته شد و آب اضافه آن کشیده شد، می‌ توانید آنها را به صورت نگینی برش بزنید. توت فرنگی‌ های برش زده را به مواد خامه خود افزوده و با استفاده از قاشق کمی آنها را درون مواد له کنید. توجه داشته باشید که نباید مواد بیش از حد له شود و تکه‌ هایی از توت فرنگی درون مواد باید دیده شود.

در این مرحله از طرز تهیه چینی چانگای باید نان‌ های ترتیلا را با استفاده از مواد پر کنید. نان‌ ها را لوله کرده و درون روغن روی حرارت ملایم سرخ کنید. بعد از اینکه نان‌ های شما برشته شد، روی آن را با مقداری پودر قند یا شکر تزیین کنید. شما می‌ توانید برای روی این نان‌ ها از توت فرنگی نیز استفاده کنید.

پیشنهاد میشود:  طرز تهیه سالاد کاپرزه خوش طعم و و محبوب

رسپی چیمی چانگای

این دسر و شیرینی طعم فوق العاده‌ای داشته و با همین رسپی ساده می‌ توانید انواع دسرها را داشته باشید. شما می‌ توانید از میوه‌ های دیگری درون این دسر استفاده کنید. استفاده از آناناس و میوه انبه نیز درون این دسر فوق العاده بوده و یک دسر مجلسی و ویژه می‌ باشد.

این دسر خوشمزه و خانگی را می‌ توانید برای پذیرایی در مهمانی‌ های خود تهیه کنید. مدت زمان آماده سازی این دسر ۳۰ دقیقه بوده و می‌ توانید آن را با نوشیدنی چای و قهوه نیز نوش جان کنید. این دسر ویژه برای میان وعده های مختلف نیز سرو می شود و می توانید برای پذیرایی در مهمانی های خود داشته باشید.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *