بالکان یکی از شبه جزایر دیدنی و بکر بوده که شما می‌ توانید در این بخش زیبایی‌ های آن را بشناسید. شما در این بخش به جزیره بالکان و مناظر بکر و سواحل آن را می‌ شناسید.

جزایر مرتفع بالکان

معرفی شبه جزیره بالکان:

این منطقه یکی از نواحی جنوب شرقی اروپا می‌ باشد. مردم این منطقه به زبان یونانی، روسی، مقدونی و ترکی صحبت می‌ کنند. دریای مرمر دریای اژه و دریای سیاه در نزدیکی این شبه جزیره بوده و زیبایی‌های آن دیده خواهید کرد. مکان های دیدنی کرواسی با زیبایی های خود مورد توجه هستند.

بازدید از شبه جزیره بالکان

شرایط آب و هوایی:

در نواحی شمالی و مرکزی این جزایر شرایط آب و هوایی معتدل‌ تر بوده و در سایر قسمت‌ ها شرایط آب و هوای مدیترانه‌ ای است که نسبتا سخت بوده و باید فصل مناسب را برای سفر انتخاب کنید. میزان بارش‌ ها در این نواحی نیز نسبتا مناسب بوده و در قسمت‌ هایی که کوهستانی هستند. این حجم بیشتر می‌ شود.

پیشنهاد میشود:   ویزای شینگن 

کشورهایی که در این شبه جزیره و در این موقعیت واقع شدند شامل آلبانی، یونان، بلغارستان، اسلونی، کرواسی، صربستان و هرزگوین و غیره می‌ باشد. به همین دلیل تنوع زبانی در این نواحی امروز بی‌ شمار است.

شبه جزیره بالکان

مقدونیه:

این نواحی با وجود کوه‌ های سار دیدنی‌ های زیادی دارد. این نواحی زیستگاه آرامش بخشی داشته و حیات وحش آن نیز بسیار غنی می‌ باشد. کوهنوردی و کوهپیمایی در این ارتفاعات نیز تجربه بکر دیگری بوده که از وجود آن لذت می‌ برید. طبیعت این نواحی ناب و دیدنی بوده که از آن دیدن می‌ کنید.

جزایر بالکان

آلبانی:

روستای کوچک در آلبانی به اسم درمی که از طبیعت آن دیدن خواهید کرد. خاطره سازی در این نواحی و ثبت تصاویر از مهم ترین تجربیاتی بوده که به شما توصیه می‌ کنیم.

صربستان:

این کشور نیز در صنعت توریستی و گردشگری رونق زیادی داشته و در سال‌ های اخیر نیز گردشگران زیادی از آن دیدن می‌ کنند. این میراث غنی بوده و جاذبه‌ های تاریخی و فرهنگی زیادی دارد. حمام آب داغ کاخ‌ ها و قلعه‌ های دیدنی و تاریخی از مهم ترین زیبایی‌ های این نواحی به شمار می‌ آیند.

پیشنهاد میشود:  معرفی بهترین دیدنی های رایگان تهران

نمای شبه جزیره بالکان

کرواسی:

این منطقه نیز شهرهای توریستی زیادی داشته که به دلیل شرایط آب و هوایی خود مورد توجه می‌ باشد. معماری‌ های تاریخی زیادی در سازه‌ های این نواحی مشاهده می‌کنید هتل‌های لوکس و گردشگری از مهمترین جاذبه‌های این نواحی بوده و دیدنی‌های دیگر نیز در این نواحی وجود دارد که از آن دیدن خواهید کرد

گردش در شبه جزیره بالکان

رومانی:

شهر ماراموش که یکی از نواحی دیدنی رومانی بوده جاذبه‌های زیادی دارد و توجه شما را جلب می‌کند در این منطقه روستاهایی با کلبه‌های چوبی وجود داشته که آرامش خاصی دارند و یک مکان دنج برای اقامت شما خواهد بود. جنگل‌ های سرسبز روح و روان شما را نوازش کرده و از این نظر می‌ توانید جذابیت زیادی را تجربه کنید.

دیدنی های شبه جزیره بالکان

نواحی تفریحی و گردشگری متعددی در این مناطق وجود داشته که شما با توجه به زیبایی‌های آن لذت زیادی را تجربه می‌ کنید. مکان های دیدنی  صربستان نیز با تنوع خود مورد توجه هستند.

پیشنهاد میشود:  معرفی قلعه آدمخوار اردبیل و حقیقت این قلعه تا داستان ها

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *