همه شما تجربه سفر به طبیعت را دارید، چیزی که از این تجربه‌ ها برای شما باقی می‌ ماند این است که باید با اصول کمپینگ در طبیعت آشنا باشید تا یک سفر فوق العاده و بدون خطر را تجربه کنید.

کمپ زدن در جنگل

اصول کمپینگ در طبیعت را بدانید:

برای داشتن یک سفر با کیفیت عالی و به صورت گروهی شما باید یک سری از اصول را به خاطر بسپارید. اصولی مهم که می‌ توانید در زمان اتراق کردن در طبیعت با توجه به آنها یک سفر عالی را تجربه کنید.

برنامه‌ ریزی کردن:

کلیدی‌ ترین عامل و اصول برای داشتن یک سفر در طبیعت برنامه‌ ریزی مناسب است. در صورتی که برنامه‌ ریزی داشته باشید. زمان مکان لوازم سفر برای شما مهیا بوده و می‌ توانید یک سفر آرام داشته باشید.

دفع زباله‌ ها:

یکی دیگر از اصول برای داشتن کمپینگ پاک در دل جنگل دفع کردن درست زباله‌ ها می‌ باشد. شما باید برای این موضوع نیز یک فکری داشته باشید به عنوان مثال: داشتن کیسه‌ های مناسب زباله و حمل درست آنها می‌ تواند مناسب باشد.

توجه به آتش:

با توجه به اینکه در دل طبیعت آتش راه انداختن یکی از اصول بوده برای اینکه خودتان را گرم کنید و غذا تهیه کنید. بعد از اتمام کار باید حتماً از خاموش شدن آتش مطمئن شوید.

اصول کمپینگ در طبیعت

اصول خوابیدن:

اصل دیگر توجه به اقامت اسکان و مکان مناسب برای خواب است. شما باید موقعیت را بسنجید چه مکانی برای اسکان شما مناسب است. به عنوان مثال: در طبیعت کویری به این موضوع باید توجه بیشتری داشته باشید تا از خطر ایمن شوید.

آماده کردن غذا:

شما داشتن وسایل مناسب کم جا و مواد غذایی که با مزاج شما سازگار باشد. از مهم ترین اصولی بوده که در سفر خود باید به آنها توجه داشته باشید. همچنین اصول تهیه غذا و وسایل مورد نیاز برای تهیه غذا نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

اصل انتخاب لوازم:

در یک سفر اصولی بهتر این است که شما بدانید، چه وسایلی برای شما مورد نیاز بوده و چه وسایلی مورد نیاز نیستند. پس باید با دقت بیشتری وسایل خود را انتخاب کنید این اصل از اصول کمپینگ در طبیعت است.

کمپینگ طبیعت

همسفران مناسب:

شما باید همسفرانی خوب برای شروع سفر انتخاب کنید. کسانی که سلیقه شما را می‌ دانند و یا در یک برنامه‌ ریزی برای سفر با یکدیگر هم عقیده هستید.

شناسایی مقصد:

اصلی بسیار مهم و کلیدی برای داشتن یک سفر ایمن و پر خاطره که بسیار مهم است. پیش از سفر باید مقصد خود را به طور دقیق بشناسید و بدانید که در موقعیت شما چه تجهیزات و امکاناتی وجود دارد و چه تجهیزات و امکاناتی نیاز دارید. به عنوان مثال: در یک تجربه سفر کویری شما باید موقعیت را به خوبی بسنجید.

اینکه در این موقعیت شما امکانات چندانی ندارید، داشتن وسیله نقلیه مناسب از مهم‌ ترین اصول در این سفرها می‌ باشد. در شناسایی موقعیت شما باید به شرایط آب و هوایی نیز توجه داشته باشید. بررسی کردن وضعیت آب و هوایی در این قسمت بسیار مهم است.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *