محمود ملازینل معاون ساخت و توسعه آزاد راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل  کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در صورت تامین اعتبار  امسال شاهد افتتاح و بهره برداری از ۱۴۵ کیلومتر که شامل ۶ آزاد راه می شود خواهیم گفت: امسال در صورت تامین ۳هزار و۵۰۰ میلیارد تومان و دستور پرداخت آن توسط سازمان برنامه و بودجه امسال ۶ آزادراه شریانی کشور به بهره‌برداری می‌رسد .

او بیان کرد: آزاد راه تبریز _ مرند  به طول ۲۴ کیلومتر که پیشرفت فیزیکی آن به ۸۵ درصد رسیده و در صورت تامین اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی توسط دولت تا پایان سال به بهره‌برداری می رسد‌.

ملازینل گفت: بسیاری  از آزاد راه های کشور در مرحله پیشرفت فیزیکی بالایی هستند که در صورت تامین اعتبار از سوی دولت تا پایان سال به بهره‌برداری می رسد.

پیشنهاد میشود:  واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند

معاون شرکت ساخت توضیح داد: کنار گذر شمالی_  کرج که به عنوان یک گلوگاه غرب استان تهران به شمار می رود که ۱۴ استان غربی و شرقی با بهره برداری از آن منتفع می شود و به عنوان مسیر کریدوری به شمار می رود.

وی افزود: طول این کنار گذر ۱۸.۶ کیلومتر است که نیاز به تزریق ۱۱۰۰ میلیارد تومان دارد و تا به امروز به پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی رسیده است.

خبرنگار: محبوبه کباری 



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *