سردار احمدرضا رادان در قرارگاه روح‌الله که همه ساله به منظور اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، اظهار کرد: در ابتدا خداوند را شاکرم که به ما توفیق داده تا لباس خدمت به تن کنیم و در مراسمات مختلف عزا و شادی مردم حضور داشته باشیم. در آستانه مراسم بین‌المللی رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی هستیم و این مراسم ما را بر آن می‌دارد که تمام هم و غم خود را به کار گیریم و با مدد الهی این ماموریت مهم را به خوبی به سرانجام برسانیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های ارسالی از طریق معاونت عملیات فراجا خاطرنشان کرد: برخی از وظایف تعریف شده است و غیرقابل تغییر است. تعدادی از آنها هم استنباطی است که فرماندهان باید بر مبنای شرایط موجود و تشخیص لحظه‌ای آنها را اجرا کنند.

پیشنهاد میشود:  ثبت‌نام وام دهه شصتی‌ها تمدید شد

وی ضمن خداقوت به ماموران پلیس که در همه شرایط پای کار هستند خاطرنشان کرد: این از ویژگی‌های شغل انتظامی است که در مراسمات مختلف حضور دارند و می‌بینیم که حتی در مسابقات فوتبال که عده‌ای خوشحالند و عده‌ای به دلیل باخت تیمشان ناراحت هستند، مأموران ما باید در صحنه حضور داشته باشند.

رادان افزود: در مراسم پیش رو چند موضوع حائز اهمیت است که یکی امنیت مردم و در کنار آن موضوعات ترافیکی است. به همه رده‌ها و پلیس‌های تخصصی تاکید می‌شود در این دو موضوع اهتمام ویژه‌ای داشته باشند. امیدواریم این ماموریت را نیز همانند سایر ماموریت‌های گذشته به لطف خدا و همت همکاران انتظامی و همکاری سایر بخش‌ها پشت سر بگذاریم.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *